Wednesday, August 27, 2008

jurnal

jurnal de mutare (ma rog, puteti face schimbarile de rigoare)
luni, ultima saptamana de vietuire la apartament:closing day-ul e joi, ar trebui cu cateva zile inainte sa semnam actele. Azi e luni, vineri a sunat de la avocat sa ne intalnim miercuri, da nu stia tanti aia cat de gras trebuie sa fie cecul cu avansul si nici cat trebuie sa fie cecul cu onorariul avocatului si alte taxe....las ca mai suna ea.ieri am fost la Staples sa aducem acasa biroul lui andrei, si am uitat: am luat rechizitele de scoala. ajunsi acasa, dupa ore bune mi-am amintit de fapt ce trebuia sa facem noi la Staples asa ca am urlat la sos, care nauc m-a urmat la magazin, am luat biroul copilului si l-am depozitat in garaj la fratele sosuluinu gasim mobila de terasa, astia se pregatesc aici de iarna...nici vorba de mobila de terasa la preturi decente...maine seara mergem sa face inspectia finala la casa, in principiu stiu ca tanti a schimbat tot ce am cerut sa fie schimbat...poate imi aduc aminte sa ma uit acu la culorile din bai, ca poate am timp sa dau o fuga prin malluri sa imi iau seturile pentru baie (cand oare?)


Marti
Toata seara de ieri am petrecut-o in telefon...Cand am fost prin mall sambata Victor a insistat sa cumparam un telefon nou, ca cel existent se descarca repede bateria. am zis pas, mai asteptam, ne descurcam cu asta pe care il avem...mare greseala!ieri a trebuit sa fac asigurare la casa, am sunat compania cu care avem si asigurarea la masina si ...da-i chin. Cand imi era lumea mai draga mi se descarca telefonul. Asa am tinut-o intr-un dans...abia la 9 am fost in stare sa inchei asigurarea...Nu ca n-as fi facut-o mai repede, dar de cate ori puneam telefonul la incarcat, suna cineva...asa ca am repezit aseara pe toata lumea, plus ca a trebuit sa aud si pe victor zicand: ti-am zis eu sa....Casa e cu fundul in sus...cutii, pachete, hartii. Sefu trebuie sa ma suporte vreo 2 saptamani in blugi, chiar daca sunt noi si sunt cool and hip, na zic eu, tot blugi sunt si nu se cade a fi purtati decat vinerea la servici...


miercuri
ieri mare belea cu banca, ne-au gresit suma de mortgage, normal cau au pus-o mai mica si a trebuit sa mai dam jos 5000 de dolari afara de cei 20 de mii si, pe care trebuia sa ii dam. Am luat borkerul la scandal, ea a luat banca, scandal mare. Acu, noi banii ii avem, dar asa ce ma irita ca au fost neglijenti azi, mergem la pranz sa semnam actele. Aseara ar fi trebuit sa facem ultima inspectie, pe care nu am facut-o ca poloneza noastra nu a fost disponibila...asa ca diseara la 8 imi vad casa goala, maine am cheile, yupiii, si apoi incepe dansultrebuie sa zis: palaria jos in fata sosului, intentionat l-am lasat pe el sa preia operatiunea mutarea. Inca de luni s-a mobilizat exemplar, si am gasit f multe chestii rezolvate. Hm, stiu eu de ce il iubesc pe ametitul asta, se trezeste exact la timp, cand ai nevoie de el!

am semnat actele, am avut asa emotii!

No comments:

Post a Comment