Thursday, July 9, 2015

Niciodata suficient de...

Niciodata suficient de slaba, de desteapta, de devreme acasa...
Niciodata suficient de buna in ceea ce fac... nici la job nici acasa

Ma vad grasa. Sunt grasa. Fac sport. Mult. Mananc. Cred ca mult din moment ce tot grasa sunt. Ce sa fac. Imi plac amandoua, si mancarea si sportul

Desteapta nu am fost si de acu e prea tarziu sa devin. Am citit undeva ca ne nastem cu un numar de neuroni si apoi ii pierdem, mor, incet incet, pana murim de tot. Deci nici o sansa de a ma destepta. Ma cred buna in ceea ce fac, insa din cand in cand mai primesc cate o scaltoaca peste cap, asa cum primeam acasa de la ei mei, mai mereu, in loc de buna dimineata, buna ziua, buna seara...

Devreme acasa? hm, salariul meu e bun. Eu nu. Daca ar veni numai salariul fara mine ar fi perfect. Cred ca asta intra la insurance, nu? asigurare de viata, nu?

prieteni zero, si nu e vina lor, e a mea.  Prietenii vor sa te schimbe, vor sa ai preocupari domestice, sa le dai dreptate tot timpul. Nu mai fac efortul sa ma contrazic cu nimeni, asa ca tac.
Ah, aveam 2 prietene bune, le-am pierdut. Cum se pierd 2 prietene? ca doar nu sunt obiecte. Uite asa, nu au mai suportat tacerea mea si si-au luat bagajele emailoase si au plecat din viata mea.

si totusi azi putin imi pasa
ascult CBC radio 2, destul de tare, e repellant f bun de gura casca, barfitori

nu imi pasa ca sunt grasa, nu imi pasa ca nenorocitul de cantar s-a oprit la 150 de pounds

nu imi pasa ca nu avem vara, inca. 22 C nu pot fi considerate temperaturi estivale.

nu imi pasa ca nu am alergat de vinerea trecuta, ca nu imi pasa de nimic (well, am biciclit aseara, dar e floare la ureche, bicicleta aia a mea zboara, nici nu apuc sa dau la pedale)

nu imi pasa ca sunt singura...

nu imi pasa de nimic!

No comments:

Post a Comment