Thursday, July 30, 2015

Mandrie

Imi trebuia cash. Mi-a casunat sa ma duc sa fac yoga in campul de lavanda, la o ferma de levantica. Trebuia sa platesc cu cash.
Ma opresc la banca dimineata, inainte de a ma duce la servici. Bancomatul in holul de la intrare. Ma asez la rand, politicos, si incep sa imi verific emailurile.
Imi vine randul si dau sa scot banii, incep sa imi fac treaba cand, de nicaieri, unu incepe sa zbiere: dati-mi si mie ceva de mancare... si da-i si repeta asta de zeci de ori...
Ii arunc o privire. Un om in varsta, ravasit de bautura. Imi aduc aminte ca am la mine 2 banane. Una pentru mic dejun, una pentru snack in mijlocul dupa amiezii. Decid sa ii dau o banana.
Pun banii in portofel si dau sa scot banana din geanta. Omul vede gestul si se intoarce si isi urla refrenul catre mine. Scot banana, i-o intind, la care el, ofuscat, imi zice ca nu vrea banana mea.
Well, nu am altceva de mancare. Vrei? bine! Nu? opreste urlatul asta cersind mancare!
Nu, el vrea bani sa isi ia ceva de la Tim Horton. Eu ii zic ca bani nu vede de la mine si dau sa plec.
Aud in spate: e dreptul lui sa refuze banana, de ce m-am suparat?

incep sa rad in hohote...he made my day!

No comments:

Post a Comment