Friday, August 16, 2013

firmituri...

E vineri...
..am visat scrambled eggs pentru azi la pranz, insa m-am trezit la realitate cand am ajuns acasa aseara si am realizat ca nu aveam un ou nici de leac! Asa ca... m-am resemnat, am facut dus, bagat in pat cu cartea audio, si ... dimineata m-a apucat disperarea, uitand ca am zis ca azi imi iau o felie de pizza de la pizza pizza, proaspat facuta.
Asa ca m-am repezit in frigider, insfacat 2 rosii, cules un carnat si jumate cu urme de muscatura (asa marcheaza Andrei teritoriul, ca sa nu ii mancam noi preferatii din frigider, lol) 3 piersici decedate de un deceniu...

Am visat la un ceai cald cu un rest de branza feta ce o am in frigider aici, dar mi-am luat un latte asa ca... asta e breakfastul!

M-am distrat copios, ca azi soferul a oprit cuminte in Dundas, si a asteptat ca eu sa ma destept sis a cobor! Asa ca mi-am adunat in viteza toate alea, si am coborat strigand: have a lovely evening!

m-am uitat in urma si toti radeau...

No comments:

Post a Comment