Tuesday, August 7, 2012

Last summer?

Ultima vara a inocentei. Copilarie intarziata, prelungita mai bine zis...
Da, prelungita e cuvantul potrivit. Si daca pot sa ii prelungesc copilaria, de ce nu?

Inot, biking, voluntariat, bucatarisit, alintat... cuvinte ce definesc vara lui Andrei.
Va avea timp pentru responsabilitati... o viata, toti anii ce vin dupa vara lui 16, aproape 17.

Last summer, ultima vara a inocentei...

E antrenorul meu pentru jumate de marathon. Pe bicicleta, e umbra mea. Nu are nevoie de cuvinte, de semne, de nimic. Pur si simplu simte cand mi-i sete si sprinteaza inaintea mea, ma asteapta cu bidonul de apa pregatit sa imi astampar setea. Alearga langa mine cat beau, isi recupereaza bicicleta si da-i la pedale. La inceput intreba: cat alergi azi? Nu stiu... Minim? Acum stie ca minimum e intotdeauna depasit...
Singura data cand s-a necajit a fost cand am alergat seara, si pierdea un episod din Murdock misteries... A cerut sa raman la minimum de 8k...

Se duce la inot in timpul zilei, face lungimi de bazin in ritmul lui, in stilul lui inconfundabil si inimitabil...Eu nu pot face o lungime de bazin, asa ca nu pot decat sa il admir...

Voluntariat. Deja si-a terminat orele. I-au cerut sa mai vina... Se duce miercurea si joia... Nu lunea, nu martea. Martea e zi de film...

Last summer... ce e dupa? job, facultate, decizii, job, girlfriend...

1 comment:

  1. sotul meu, la 42 de ani are inca inocenta:) il invidiez pentru pofta de viata, de jocuri,de aventura, pentru modul in care nu ii este frica si cum se bucura de orice.
    Barbatii raman copilarosi mai mult timp...poate si Andrei, pe langa realitatea de zi cu zi, o sa-si faca timp si pentru joaca.

    ReplyDelete