Wednesday, May 30, 2012

RR part 2

Aseara totul a fost despre layotul restaurantului. Are un software care il ajuta sa faca designul.
Cand am ajuns acasa m-a rugat sa ma uit peste ce muncise. Destul de interesant aranjat, nu f mainstream dar nu out of the box. I-am sugerat sa reduca o parte din mesele din mijlocul resto-ului si sa puna o masa mare, tip harvest. Cu banci in loc de scaune.
S-a uitat la mine f intrigat, probabil neavand curajul sa intrebe ce drog/alcohol imi curge prin vine. I-am explicat eu ce si cum, de ce ar fi tipic si specific. Ok, a rearanjat mesele, scaunele.
I-am sugerat sa puna un note la desen, cum ca terasa e si ring de dans. Noh... se vedea clar in privirea lui ca depasesc limite dar din politete pur canadiana a ales sa nu exprime in cuvinte...

No comments:

Post a Comment