Saturday, April 14, 2012

Mana dreapta

De ce imi place sa gatesc cu Andrei?

pentru ca e gata de actiune, are un entuziasm molipsitor

pentru ca e gata sa faca orice numai sa gateasca cu mine, chiar sa taie ceapa. Well, asta i-a adus o nota mare la scoala, cica a avut de curatat un sac intreg de ceapa, si a iesit primul

pentru ca nu pleaca din bucatarie pana cand nu plec eu

pentru ca, desi nu are curaj sa guste, e incantat de mancare, de procesul de construire a mancarii, a produsului finit

pentru ca are rabdare sa incerce tehnici, are curaj

pentru ca face niste clatite excelente (well, intotdeauna imi cere sa dublam, triplam cantitatile, si mie mi-i mila de sufletelul lui ca sta rabdator langa aragaz si le coace)

si pentru ca e sufletelul meu care in fiecare zi ma invata ca nu exista limite, daca tu singur nu ti le pui

1 comment:

  1. si are dreptate...limitele, adultii le impun din frica.
    Sa va bucurati de cat mai multe experiente culinare (si non)cu inima deschisa la nou:))

    ReplyDelete