Friday, April 13, 2012

Irving Yalom

toata lumea citeste Irving Yalom. Si eu, of course.
O prietena buna mi-a spus pentru prima data de el. Mi-a luat timp pana sa ma invrednicesc sa ii caut cartile.
toata lumea il citeste pe Irving Yalom. Si e impressed. Eu nu prea tare. De fapt, nu total adevarat, nu prea impresionata de prima carte citita: Staring at the sun!
Cand a scris cartea, Irv era deja in 70ies years of life. Matur ca si psyhiatru, matur ca si scriitor. Gandindu-ma la carte, il vad pe autor infruntand, privind un ochi un taur furios! Cu ochii injectati de sange, de ura, de dorinta de a-l dobori. Irv priveste moartea in ochi, dar nu are curaj sa puna titlul asta cartii ci prefera sa se chiorasca la soare.
Well, it's a compromise in my opinion!
Staring at the sun!

Nu mi-i frica de moarte, ii impartasesc opiniile, privesc moartea asa cum o priveste si el, epicuristic, si din cauza asta cartea, revelatiile din carte, teoriile pe care le expune nu m-au impresionat.

Momma and the meaning of life, insa, e alta poveste!
Nu am terminat-o, dar v-o recomand!

No comments:

Post a Comment