Sunday, January 29, 2012

2012

La multi ani, cu intarziere, La multi ani!
Anu dragonului sa va aduca fericire, iubire si sanatate, in ordinea in care sufletul vostru tanjeste!

Ca de obicei, mi-am luat liber intre Craciun si Anul Nou! la numaratoare nu-s multe zile, pentru ca statul canadian socoteste ca daca ziua oficiala libera cade sambata sau duminica, atunci angajatul primeste luni, ba si marti liber platit.
Am planuit sa nu fac nimic! Dar nimic! Sa dorm si daca am chef sa ies sa alerg.

Cu o saptamana inainte de Craciun, Adriana ne invita la ea de Craciun. Nu am putut sa o refuz, e speciala in inima mea, si o ador nu numai pe ea, dar si intreg pachetul care il reprezinta: Calin, Anda si Georgica.
Apoi cu 2 zile inainte de Craciun trimite email Radu cumatru. Nu veniti la noi? Cum nu, cu placere, dar mai bine veniti voi la noi, ca avem o multime de jucarii lasate de draga de Carmen in vara pentru David! (La multi ani Carmen, ieri a fost ziua ei)
Deci sambata seara Radu, Elena si David au fost invitatii nostri, la care s-au adaugat instant si inopinant, Dana si Alex, fetele erau in drum spre petrecerea lor de Craciun, dar au decis sa faca un stop la noi, sa ne aduca...sarmale!

oh, musai sa spun cea poveste a sarmalelor!

No comments:

Post a Comment