Thursday, November 10, 2011

Vacanta

Vara asta Andrei si-a mai luat un credit la engleza. De data asta nu ESL.
O luna de zile a muncit cu sudori la engleza, a mancat, visat, spalat pe dinti, dormit, motait, citit, vorbit Engleza. Si Shakespeare. A aflat ca a trecut creditul, cu o nota ok abia in septembrie!
Vacanta a venit la el in August. Era deja obosit, frustrat! L-am lasat ca pe el. Atat i-am cerut sa se duca intensiv la inot. S-a dus!
A citit, a gatit, a mancat, s-a jucat, a urmarit filme, a facut ce a vrut!
Apoi dupa vreo saptamana a inceput sa ne duca dorul. Noi la munca toata ziua.
Intr-o zi vin de la servici, direct in dormitorul mare, sa ma schimb sa ies sa alerg. Incep sa ma dezbrac si aud un tipat din mijlocul patului: I am blind! I am blind! I saw my mom naked!
Am sarit in sus, m-a speriat sa mor! Am inceput sa tip la el: tu ce cauti la mine in camera?!!
NO, What are you doing in your room? striga Andrei, si o ia la fuga...

2 comments:

  1. Andrei se pare ca a avut o vacanta minunata. Niceee. Si eu o astept pe-a mea.

    ReplyDelete
  2. simpatic Andrei, nebunatica mama:)

    ReplyDelete