Monday, December 27, 2010

Craciun 2010



In fiecare an de Craciun/Sarbatori postez ceva referitor la aceste evenimente.Anul asta
Anul asta, spre deosebire de anul trecut, a fost un Craciun cu pace, cu impacare in realitate, cu sperante intemeiate in viitor, cu noi prieteni.
Am mers la niste prieteni vechi dar noi la Mississauga. Doamne, cata caldura, cata calitate in oamenii adunati intr-o casa refacuta caramida cu caramida de gazdele exceptional de inspirate, cu un ochi pentru calitate si detaliu impresionant. Ne-am simtit de ai casei, chiar daca oamenii aia se cunosteau din studentie.
Mosul a venit anul asta si la noi, nu numai la Andrei. Lui Andrei i-am luat bilete la Brad Paisley. Am cautat un video clip cu cantaretul, si e drept ca asta e favoritul meu. Andrei are altele favorite. Vine in Canada in 2 concerte in ianuarie, deci vom merge la concert, abia astept :)
Andrei a ramas fara cuvinte cand a vazut biletele. Victor ne-a luat la amandoi cate un ceas, si ca sa fie asa, o coincidenta teribila, asta i=am luat si eu lui, un Seiko 5, automatic.

N-am gatit. Am facut racitura. G ne-a facut sarmale. Bune rau de tot. Am contribuit cu o mamaligutza asa ca am salvat ziua de ieri, i-am dat o aura de atmosfera cu mancare traditional romaneasca.
Azi am fost musafiri...
si maine e liber, dar mi-am luat de lucru acasa. Stiu, e inadmisibil, dar n-am ce face.

A, si ieri am rezistat nebuniei de Boxing day pana la 6 seara, cand am cedat si ne-am luat online un aparat de fotografiat :) Al nostru era un dezastru...

Nu pot sa cred ca 2010 s-a terminat. A fost anul in care am slabit. A fost anul in care am inregistrat ceva progrese la munca. A fost anul in care Andrei a confirmat ca e un copil dotat academic.
2011 bate la usa. Nu sunt pregatita. Nu stiu ce imi doresc. Ori ce imi doresc e aproape imposibil sa se implineasca.
Oare ce are in traista 2011?

4 comments:

  1. NU-TI MAI PUNE ATATEA INTREBARI, 2011 TREBUIE DOAR TRAIT, MINUT CU MINUT. I.

    ReplyDelete
  2. Maru, La multi ani! Sa fii sanatoasa tu si ai tai, restul se aranjeaza, intr-un fel sau altul, cu mai multa sau mai putina sfortare.

    Asta e tot ce-mi doresc pentru mine si ai mei. Imi zic ca daca am o sigura dorinta, poate nu mi-o taie El de pe lista :)

    ReplyDelete
  3. Multumesc mult de urari!
    Va doresc tuturor multa sanatate si pace in suflete! Restul vin!
    a, si poate ajungem si noi in Stratford anu urmator, ca ar fi si cazu, nu-i asa?

    ReplyDelete
  4. O,da,da! Asta ar trebui sa punem pe lista, ca o putem bifa usor, si o trecem cu mandrie la capitolul realizari...

    ReplyDelete