Thursday, August 26, 2010

Rezolutiile verii

Anul Nou e pentru toata lumea timpul rezolutiilor, cand ne facem promisiuni, cand ne dorim sa ne imbunatatime pe noi, viata noastra...pe cei din jur....
Intotdeauna imi doresc sa am un an cu sanatate, un an cu servicii stabile, cu bani si noroc...si multe altele...sa ii am pe ai mei sanatosi, dar cred ca asta intra la prima rezolutie...

Dar in fiecare an, cand primavara da coltul mugurilor, cand iarba e cat palma, cand lalele umplu de culoare tarabe intregi la piata, cand asteptarea verii nu mai e un vis ci un maine plin de sperante, eu am rezolutiile verii. Cum ar fi
sa mananc multe capsuni
sa mananc multe cirese (hm, iar numai mancare)
sa ma satur de pepene
sa ma satur de porumb fiert (cam dulce, dar de...asta se gaseste)
sa ma satur de soare
sa merg la plaja cat de des pot
sa ies la alergat
sa joc tenis
sa ies cu bicicleta
sa merg la cumparaturi de pantofi, papuci, sandale, bluze...

hm, jumate din rezolutiile mele de vara tin de mancare, prima jumatate...si nici o rezolutie despre slabit...si ma mai mir ca is ....pufoasa!

Vara 2010 e aproape de final, well, nu chiar, dar August e pe sfarsite, scoala incepe, si toamna scoate coltii!
Imi place vremea acum, tot cald cald peste zi, dar noaptea is 13-15 grade, si dormitul cu geamul deschis si fara bazaitul ac-ului...
Si incep sa ma gandesc cate din rezolutiile mele de vara
  • am mancat multe capsuni: am fost la ferma de vreo 2 capsuni, am cules, am mancat acolo pe hat, bune capsuni (vara a fost grabita, a venit devreme)
  • am mancat cirese, am fost la livada, am cules, umplut burta, tare bune
  • am mancat o caruta de pepeni, au fost peste tot pepeni f buni vara asta!
  • porumb am cumparat de la piata de marti din fata spitalului, tare bun, daca nu ar fi dulce, ai zice ca e de la maia si taiu din gradina
  • nu m-am saturat de soare: am fost o singura data la plaja, si inca o data la lac, cand am fost la cottage in Nord. Asa ca duminica cred ca o iau spre Port Stanley din nou
  • partea cu plaja am zis-o mai sus
  • ce alergat? miscarea mea s-a limitat la ora de Zumba/ Ia uite acilea http://www.youtube.com/watch?v=Vf0q6qtThF4&feature=related
  • tenis, am jucat de doua ori vara asta, sa imi fie rusine. O data cu Victor, iar a doua oara cu Radu cumatru, care m-a terminat, joaca bine tenis, si m-a alergat nu pe un teren ci si pe cele laterale...
  • nici vorba de iesit cu bicicleta
  • cumparaturi de pantofi, papuci, sandale, bluze...eh, ceva ceva am facut :)
deci mai am timp toamna asta sa ies cu bicicleta, duminica disperarea dupa soare ma trimite la soare, weekendu viitor mergem la cottage, deci inca mai am timp de soare si bicicleta...

si ar trebui sa ma gandesc la rezolutiile toamnei? neh

voi aveti rezolutii de vara?

No comments:

Post a Comment