Wednesday, June 2, 2010

Implozie/explozie

E abia 10 si 13 minute si eu sunt pe cale sa rabufnesc!
de cand am deschis ochii am stiut ca e o idee proasta sa ma dau jos din pat! Trebuia sa call in sick si sa dorm bine mersi pana mi se facea foame! Dar constiinta nu si nu...
Deci plecai de acasa, mare greseala!
In autobuz, 2 (el si ea) decid sa isi rezolve problemele nerezolvate 30 de ani la 6 si dimineata. Si dai vorba si dai contrazis si tot asa...Cand am ajuns in Toronto, ritualul meu cu soferul cere ca eu sa zic good morning, iar el sa ma intrebe cum a fost nap-ul meu! Cu cei doi in dreapta mea, nu m-am abtinut si am zis, not to great! people start to talk to early! Au inghitit in sec, cu coada ochilor am vazut fetelor lor, dar nu-mi pasa! Mama gaia cu ei!
Ajung la birou, azi e zi plina, Sim Lab are mock coduri toata ziua, asta insemnand studenti ori fellow-si hoinarind peste tot, fara bun simt sa salute si sa intrebe unde ar fi trebuit sa fie! Pot sa jur ca generatia asta tanara e surda! Mai, vorbesc atat de tare, rad atat de colorat incat te gandesti: ce ati baut in dimineata asta?

Eh, nu e sfarsitul: Vera are workshop in Teaching room (camera asta e my baby) si apare tarziu, tocmai atunci lcd screenurile gigantice decid sa clipuiasca, sa nu stea intr-un loc imaginea, noroc ca Sam apare salvator, chit ca fara armura stralucitoare!
Poi, nu e gata, ca Vera nu are scaune suficiente, si decide ea de la sine putere sa isi caute, fara sa intrebe, intrand peste sedinte...sefi, vp, directori, cercetatori! Mi-a fost adusa cu priviri reprobabile de vp...sa o mananc cu fulgi! Gasit scaune, Vera isi pregateste prezentarile si incepe cascada de ras...Cati sunt frate in camera aia? 4! doar 4!
Asa ca ma duc si le inchid usa! in nas!

Sa zic ca nu am apucat nici sa imi citesc email-urile? N-am facut nimica nimicutza de dimineata?
Sa mai zic ca bausi cafea?

Pana diseara e zi lunga, iar eu...sunt pe cale sa fac implozie/explozie!


PS: pentru floridecamp: nope, indianu nu a zis nika!

No comments:

Post a Comment