Monday, April 1, 2013

Iesire din hibernare

Imi pierdusem orice speranta!
exact cand aveam de gand sa ma duc la sala de gym sa imi fac abonament, vremea s-a incalzit (temporar zic azi) si am putut sa ies la alergat.
Am iesit sambata dupa ora 3 cand termometru indica cu nerusinare 10 grade. Abia am putut alerga 4.3 km. abia! Mi-am dat sufletul, am zis ca nu e adevarat ce mi se intampla! De ciuda am plans in drum spre casa, tragandu-mi sufletul. Nu am avut fuel, nu energie, pur si simplu am tras de mine! Insa mi-am adus aminte cat de importanta alimentatia.
Am iesit duminica la 12, cand bura usor, si erau undeva la 8 grade. Am reusit un 6.3km, abia dupa 5km a inceput sa imi placa, dar nu a mai fost asa de monstrous ca in ziua precedenta. Plus ca am mancat ce trebuie inainte de alergare, si parca nu am mai alergat cu motorul fara fuel.

Ca intotdeauna, Andrei ma supravegheaza, face poze, are haina groasa pentru mine.
Insa ieri a ajuns prea tarziu la punctul de intalnire. Cum nu era de gasit, am plecat spre casa, cu inima ca un purice ca raceala scrie pe mine! Eram fleoasca!
Sun si intreb pe Victor de Andrei. Imi spune ca e plecat de acasa. OK.
Ajung acasa si casa inchisa, nimeni acasa. Istetul de Victor a decis sa vina si el dupa mine, cu masina, cu toate ca habar n-are care e traseul, care e scurtatura spre casa (neaccesibila masinii).
Ma temeam de raceala? Acu am toate sansele sa o iau din plan.
M-am asezat pe bancuta si am inceput sa meditez. Musai sa fac niste schimbari in viitor.

Am facut un dus fierbinte, luat pastille, mancat de pranz. Am fost la film, eu la The Croods, Andrei si tatsu la Olympus has fallen.
Al meu film usurel, al lor extreme si inutil de singeros.

Azi am o febra musculara crunta! abia ma misc, n-am patit asa ceva nici dupa 22 km!
Vremea e iar polara, minus 8. Dar la weekend iar de incalzeste, asa ca...ies iar din hibernare!

2 comments:

  1. super ca ai reusit sa reincepi alergarea! Cred ca va trebui cumva sa mergi la gym pe perioada iernii, e prea mare pauza peste iarna.

    Io fac galerie, ca m-am reapucat si eu la sala, stiu cum e cu febra musculara...la mine pauza a fost de 2 ani dar am ramas surprinsa ca a fost mai usor totusi decat acum doi ani cand m-am apucat dupa o pauza de 20 de ani. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salmi, felicitari pentru mersul la sala!
      eu nu am mers peste iarna ca dupa jumate de marathon mi s-a interzis orice effort. am mai alergat eu pe pista acoperita dar ori am racit, ori m-au luat iar durerile, ba de genunchi, ba de muschi.
      Acu stau cu ochii pe vreme ca altceva, cum sare peste 5 grade, cum sunt de nebuna prin cartier, alergand in tricou si scurti cand gasca e infofolita in haine groase!

      Delete