Sunday, May 16, 2010

Cafea de 5 dolari

Cand am ajuns in Canada, am fost super incaintata de Tim Horton's. Cafea buna, gogosi dementiale.
Totul s-a sfarsit dupa 3 luni cand doctorul a zis No Coffee.
Asa ca am trecut pe ceai verde si cateodata gogosile demntiale.
Vremea a trecut, gogosile alea si alte bunatati s-au depus prin locuri devenite rotunjoare.
Asa ca am renuntat la gogosi si la timbits. A ramas doar ceaiul verde, steeped.

Cand lucram la U of W, auzeam pe fetele de la conta research cum comentau cafeaua de 5 dolari trecuta in cheltuieli. Cum era taiata cheltuiala respectiva fiind considerata exagerata.

Ok, so am primit cadou 2 carduri de 10 dolari la Starbucks. Am zis hai sa incerc ceaiul lor. Verde. Ok, iti trebuie un dictionar pentru ca marimile sunt in italiana: grande, venti si tot asa...La un ceai venti iti pun 2 pliculete de ceai. Nu m-au dat pe spate. Costa aproape 3 dolari. Eh, am gift card.
Ceai verde intr-o zi, scone cu nu stiu ce fructe uscate in alta zi, o, hai sa incercam frapucino, asta sambata trecuta cand am fost dupa cadou lui David la Chapters.
Si ajung sa imi iau o cafea intr-o zi, ca pur si simplu eram terminata de oboseala. Si zic sa imi iau Mocha, ori cum ii zice, adica jumate cafea, jumate ciocolata calda. 4 dolari. Si asta doar ca era mai mica decat grande, ca la grande si venti deja saream de 4 dolari mult de tot.
Asa s-a incheiat aventura mea la Starbucks, nici nu am avut timp sa invat ce inseamna machiatto si ...
Sincer, doar cu un alt gift card ma prind astia pe la ei, haha!

No comments:

Post a Comment